joi, 1 ianuarie 2009

a new beginning...


Suntem deja in 2009...toata lumea viseaza catre ceva nou, catre ceva cu totul diferit si bineinteles mai bun. Personal, am mereu in minte viitorul,dar si trecutul la miezul noptii. Intr-un fel imi creeze o imagina asupra a ceea ce mi-as dori sa realizez in anul ce urmeaza.

Anul nou aduce cu sine schimbari in viata unei persoane, fie ele de ordin material, fie spiritual. Se poate spune ca noaptea dintre ani aduce putina...hai sa-i spunem "ambitie" in gandirea unora. Apare ca un fel de impuls catre schimbare, o oarecare dorinta de reusita care de data aceasta sa fie totala. este vorba despre acele ganduri de genul: "Anul asta nu mai fumez!" sau "Incepand cu 1 ianuarie voi avea mai multa grija cum ma comport cu cei dragi! "sau "Voi trece cu siguranta bacul!"

Eu....ei bine am si eu o ambitie de inceput de an, si de data asta se manifesta mult mai puternic decat celelalte ambitii. Sper sa o pot duce la bun sfarsit!:)...dar pana atunci: HAPPY NEW YEAR EVERYONE !
p.s:un mic hint pentru cei ce au avut in minte ideea unei schimbari in noul an:):check this out:
"Vanessa Carlton- Watch me shine"

Niciun comentariu: