vineri, 2 ianuarie 2009

muzica...adica eu...adica raspunsuri







Cele mai bune raspunsuri pe care le am la unele intrebari:):


1.Melodia "eu": "Natasha St. Pier- Comme dans un train "(de obicei asa actionez...desi as vrea sa ma reprezinte CHIAR in totalitate, dar se apropie cu pasi repezi);


2.Care e starea mea de spirit de astazi?: "VeritaSaga-Spune-mi" (nc...really);


3. Ce planuri de viitor am?: "Vanessa Carlton- Watch me shine"(can I please be succesful?);


4.Ce i-as dedica persoanei iubite?: "Shakira- Que me quedes tu"(ma org...ipotetic...);


5.De ce stau singura acasa acum?: "Soko-Shitty day"(in fine...);


6.Care este povestea ultimelor 4 zile?: "Dido - Life for rent"(scurt si la obiect);


7. Ce mi-as dori de la persoana de langa mine?: "Delerium- Touched"(prea multa visare...);


8.Ce i-as dedica intotdeauna( 4 ever and ever)?: "Taxi- Ploaie pe mare"( sentimentul ala si mare...nimic mai mult si voi fi eu);


9.My "I know" gone bad?nasol momentu', still miss speaking the same shit at the same time...:"Katty Perry- Hot & Cold"...sau..."Inna-Hot"....sau Nelly Furtado & Timbaland- Promiscuous"...sau Leona Lewis- Footprints in the sand"...depinde ce poveste apare preferabila...;


10.Cum imi merge momentan?:"Sugababes-Shape";


11.Ce voi face maine?:" Soko- I'll kill her"( :)) las...mai bine ma pastrez pentru ceea ce conteaza), deci: "Above & Beyond pres.Oceanlab: Lonely girl"(as vrea eu...si eu si melodia);


12.Cum imi vad viata?simplu...: "Adda-Haos organizat"(sper ca am spus tot);


13. Cum vad eu prietenia adevarata?:" Kate Alexa: We are together;


14.Viata de liceu: "Britney Spears-Toxic"(din toate punctele de vedere:)) :);


15.Petrecerile cu prietenii:"Britney Spears-Freakshow"(daaa...tot Britney...melodii sugestive ce sa-i faci?);


16.Vara la mare: "Dj Encore & Engelina- Walking in the sky" (la propriu...!!!);


17.Cea mai profunda melodie de dragoste: "Natasha St-Pier- A l'amour comme a la guerre" (groaznic...);


18.Mereu as putea sa dansez pe: "Destiny's Child- Lose my breath"( da da daaaa...);


19.Pentru momentele de sensibilitate las: "Brian McFadden feat. Delta Goodrem- Almost here";


20.Relaxarea incepe cu : "Mandalay- Beautiful", continua cu : "Blank & Jones- The hardest heart" si se termina cu : " Bliss- Wish you were here";


21.Melodia ce spune totul chiar daca nu contine versuri: "Trentemoller- Miss you";


22.Cea mai buna pentru a-ti aduce aminte de iarna: "Beyonce- Smash into you"(chiar nu stiu de ce, dar imi insipra un aer de iarna);

23.La drum cu: "Pink- Gone to California"( desi nu as vrea sa ajung pe acolo);


24.Ce imi aduce aminte de copilarie: "Candy- Poveste de iubire"(copil mic si prost:) );


25.Song which turns me on: "Tiesto feat. Charlotte Martin- Sweet things";


26.Cel mai frumos soundtrack : "Howie Day- Collide";


27.Ce as dori sa fac pentru cineva intr-o zi: "The Script- The ma who can't be moved";


28.Melodia elegantei:" Brian Adams- Have you really loved a woman" (buna intrebare!);


29.Ce melodie mi-a placea sa-mi fie dedicata: "Celine Dion- Because you loved me";


30. Cum imi vreau eu viitorul: "Jennifer Lopez- Alive".