luni, 1 decembrie 2008

spirite?...sau o lectie de viata?



Stau si ma gandesc...oare cate luni sunt de cand urmaresc serialul asta?...de fapt cred ca deja sunt ani! S-au facut ani de cand tot incerc sa fac rost de toate seriile...downloadari ce durau ore in sir, conexiuni intrerupte in ultimele minute...erau doar rezultate ale faptului ca nu gasisem siteu ce acum il consider "a blessing"(http://www.surfthechannel.com/ <--asta pentru cei obsedati de seriale tv..asa ca mine:D...pot spune ca este raiul devoratorilor de televiziune) Dupa ce v-am dat acest mic"hint", sa continui totusi cu ce am de spus...


"Ghost Whisperer"...da, exact! Obsesia mea de cativa ani incoace! E ciudat cum pentru mine un astfel de serial tv a devenit o lectie de viata in adevaratul sens al cuvantului! Pe langa faptul ca lumea spiritelor mi se pare fascinanta, iar aici nu este prezentata o povestioara despre fantomite care sperie copii in ajunul Holloweenului, ci fapte care se intampla intr-adevar intr-o oarecare masura. Chiar intr-un episod ce l-am vazut ieri am auzit ceva ce mi-a schimbat total conceptia despre "mitul cimitirelor"! Si mi se pare foarte logic:"Spiritele au nevoie de energie...deci asteapta-te sa le gasesti intr-un centru comercial, nu intr-un cimitir!" Destul de pertinent, nu-i asa? Ei bine, multe "adevaruri" de genul acesta am gasit in actiunile Melindei Gordon(J.L.Hewitt).


Lasand la o parte latura "fantomatica" a filmului, pot spune ca ceea ce impresioneaza cel mai mult sunt lectiile de viata pe care le ofera! Nu pot sa nu mentionez faptul ca personajele principale ale acestui serial(Melinda Gordon si Jim Clancy) vor ramane mult timp in postura de "cuplu perfect"(cel putin in viziunea mea).Si aici nu pot sa ma abtin de la a nu posta un citat semnat Melinda:


"He took a chance out of love and out of loyalty for the one that meant everything to him even tough he knows it doesn't make any sense...that's what love is! In case you were unsure..."--Melinda Gordon, Ghost Whisperer 4/8.


Serialul chiar are un "target" (si aici nu ma refer la faptul ca incearca sa ne demonstreze ca sufletele "earth-bound" exista si ca sunt printre noi mereu). Ma refer la faptul ca exista mereu situatii in care puterea de a ierta, de a iubi, de a merge mai departe ne sunt puse la incercare. Din pacate nu pot povesti aceste situatii pentru ca mi-ar lua pagini intregi si in fond nu asta este ideea... . Faptul ca o pelicula ma poate invata o groaza de lucruri ce pana acum le credeam doar o parte nesemnificativa a vietii(si nu e deloc asa), ma face sa-mi dau seama ca....:Da domne, mai exista filme ce merita vazute!


Si...in speranta ca v-am trezit macar un pic interesul...see you online!:D

Niciun comentariu: