vineri, 5 decembrie 2008

fulgi de zapada si...visare...



Atmosfera calda de iarna...fulgi de zapada, zapada din lumina felinarului de pe strada, patinoar, cizme imblanite, bulgari, prietenie, si anotimpul amintirilor si visarii(cel putin pentru mine:) ). Acestea ar fi elementele ce definesc spiritul iernii pentru mine...pacat ca acum lipsesc cu desavarsire...da...azi cred ca au fost pe putin 10 grade.






Imi lipseste mult iarna trecuta...foarte mult! Dc? pentru ca am petrecut-o alaturi de voi...m-ati acceptat si m-ati facut sa ma simt..well...EU! Un cuvant pe care il uitasem de mult... . Imi lipseste enorm atmosfera aceea calda pe care o simteam de fiecare data cand ne intalneam...chiar daca poate afara erau - 20 de grade! Stiu ca poate momentele alea nu vor mai reveni, dar...cu siguranta vor ramane intiparite in mintea mea...imagini...imagini superbe ca: zilele pe patinoar, rentzu interminabil, jeleuri, cora pantelimon, metrou "Costin Georgian", parcul de langa metrou, I.O.R, auchan si shaorma lui, serile in care va certati si va impacam, Craciun cu 'domnul broasca', revelion cu somn la gramada si sensibilitatea mea traditionala lui, ziua ta, a lui...si visare....muuuuulta visare! Toate astea au insemnat lumea...inceputul... pentru mine unul nou, poate pentru voi continuarea a ceea ce a fost, dar nu stiu daca astazi as fi ceea ce sunt daca nu as fi trecut prin perioada asta! Sincer...una dintre cele mai frumoase din viata mea!






Doar vreau sa imi amintesc mereu de:




"FIECARE CAUTA IUBIREA

SI FIECARE ARE O CALE A SA.

SI TOTI VISAM FERICIREA

PENTRU CA TOTI AVEM NEVOIE DE EA !

FIINDCA VIATA E AICI DOAR O DATA,

VREAU ACUM SA SIMT CA TRAIESC !

ZI DE ZI TRAIESC ASA CUM VREAU,

VIATA-I FRUMOASA CAND STII SA IUBESTI !

ZI DE ZI TRAIESC CUM IMI PLACE,

VIATA-I FRUMOASA ZI DE ZI DACA STII S-O TRAIESTI!"


Niciun comentariu: