miercuri, 12 noiembrie 2008

changement d'etat


Hai sa ne gandim la un subiect comun in mintile tuturor...un subiect ce tine de perceptia fiecaruia asupra vietii: pe cine ascultam si pe cine nu. Nu de putine ori am auzit de la cei din jur afirmatii care sa sune asemanator cu: "Ce mult te-ai schimbat in ultima vreme", "ai cam luat-o razna in ultima perioada", "Ar fi cazul sa te mai gandesti inainte de a face asta", "Eu cred ca ar fi mai bine sa/ sa nu...", etc. Este normal ca aceste cuvinte sa ne dea de gandit mai ales daca vin din partea unor persoane cunoscute.

Toti ne vor dupa bunul lor plac chiar daca de cele mai multe ori nu ne este benefic...dar....se pare ca am inceput sa ne obisnuim cu ideea ca altii pot gandi pentru noi mult mai bine decat propria persoana. FALS! Fiecare dintre noi cunoaste cel mai bine ce e bine pentru el! de cate ori nu am repetat fraza:Cum am putut sa ma iau dupa ea/el?...eu cel putin, de multe ori... . Sincer...viata e mult prea scurta ca sa actionam dupa vointa celor din jur. De ce am mai trai daca nu putem invata din propriile greseli, daca nu ne putem crea propriul drum? doar pentru a deveni niste roboti ai societatii care se ghideaza numai dupa niste reguli impuse.






Lost til you're found
Swim til you drown
Love til you hate
Jump til you break
Know that we all fall down !

Niciun comentariu: