joi, 27 august 2009

Concert Madonna Bucuresti = OROARE !

Tocmai am ajuns acasa dupa ce am plecat de pe la jumatatea concertului "divei". Pot spune ca am fost profund dezgustata de ceea ce am vazut, sau ma rog ...n-am vazut! Proiectii teribil de proaste, vestimentatie execrabila, intarziere, voce mai mult lipsa, nu mai spun de prosta orgnizare in general... . Toate ca toate, dar sa ajungem la partea interesanta !(si aici ma adresez celor ce au fost la concert). Am fost "profund impresionata" de mesajul transmis in timpul showului "gypsy". De fapt cred ca am fost cu totii "impresionati", avand drept dovada huiduielile in masa ! Bine ati facut ! Respectul meu pentru romani! Madam asta numita regina muzicii pop ar trebui sa-si faca dansa bagajele si sa plece de unde a venit cat mai repede cu putinta !

Cred ca cel mai bun pasaj din acest show "minunat" a fost jumatatea de ora a lui Paul Oakenfold. Atunci lumea chiar se simtea bine.

Dupa asemenea delectare a simturilor am plecat spre casa sperand ca macar bratara de la mana sa-mi ramana, dar nu ! Si aceasta ne-a fost taiata la iesire. Explicatia: Sa nu intrati la alte concerte!( sa mai rad?...)...in rest Que vivan los hot- dogs !

Niciun comentariu: