marți, 14 aprilie 2009

Continuand leapsa...

Hai ca am citit si am zis totusi sa vreau!:) Deci si prin urmare voi da "copy-paste" la regulile jocului de la Andreea ca sa stie lumea ce fac eu aici si ce au de facut alesii(cum suna asta!muahaha!):

1. Fiecare om care primeşte leapşa trebuie să completeze definiţiile celor 5 cuvinte primite şi să dea mai departe alte 5.

2. Definiţiile nu trebuie să arate stil dicţionar, ci să fie cât mai originale.
Cuvinte:

1. soare
2. tristete
3. frumusete
4. culoare
5. aroganta

Sa purcedem:

1. "soare"-->eu as defini soarele ca fiind un necesar dat fiind faptul ca tind sa cred ca inca suntem majoritari pe langa vampiri(aici se va bucura cineva).Nu, serios vorbind, soarele este cel care ne motiveaza sa ne trezim dimineata, cel care ne face sa ne bucuram de o iesire in parc, care ne face sa renuntam la puloverul gros al bunicii...si last but not least: fara soare nu am putea face plaja si implicit inota(ce e asta frate?? blasfemie!). Deci si prin urmare: soare= foarte important!

2. "tristete"-->cum parerea mea despre toate dependentele cotidiene este ca sunt sub controlul efectului "placebo", tind sa cred acelasi lucru si despre tristete. Ea este acolo doar daca o invitam noi "inside". Este poate cel mai urat sentiment pe care il poate avea un om( along with hate & dissapointment).

3. "frumusete"--> aici nu cred ca ar putea exista o definitie clara. Fiecare lucru are frumusetea lui. Deci pot foarte bine sa spun ca frumusetea este ceea ce transmite o stare de bine.

4. "culoare"--> am ajuns din nou la un necesar. Multe s-ar schimba in ziua de astazi fara culoare( mai ales in vietile dragilor nostri pitzi & coca!muha!). Culoarea iti dezvaluie stilul, se adapteaza la diferite situatii, iti da informatii pretioase precum stopurile(desi nu prea le respecta nimeni).

5. "aroganta"--> aici m-as putea dezlantui! Stia
Andreea de ce l-a pus ultimul. Dar voi fi scurta pentru a nu iesi din tiparul celorlalte definitii. Detest persoanele ce vor sa arate in orice situatie cat de superioare sunt celorlalti din anumite puncte de vedere. Nu mi-a placat acest aspect niciodata si nici nu pot da o definitie acestui cuvant...pot decat sa ii dau un sinonim: prostie!

Bun!Dam mai departe la:
haemoglobian , Count si Irina (dar numai daca vor si li se pare interesant:) ):

1. apa
2. iubire
3. mall
4. comunicare
5. muzica

Un comentariu:

Unknown spunea...

niiiice :D hai ca ma apuc si eu de leapsa :x